How to use A!SMART international shipping

A!SMART offers two services: a website for domestic delivery in Japan (Japanese only) and a website for international delivery (English only)
アスマートでは日本国内配送用のサイト(日本語のみ)と、海外向け配送のサイト(英語のみ)の2つのサービスをご用意しております。


In this article, you will find information on how to access the international delivery website from the website for domestic delivery in Japan.
こちらでは、日本国内配送用サイトから、海外向け配送サイトへのアクセス方法をご紹介いたします。

*This is an international delivery website.
※こちらのページは、海外向け配送サイトです。

■For PC.
On the PC page, click on 'International Shipping' at the top right corner of the page to go to the international delivery website.
PCページでは、ページ右上にある「International Shipping」をクリックしてすると、海外向け配送サイトへお進みいただけます。


■For Smartphone
On the smartphone page, tap the menu item '≡' in the top left corner and go to 'International Shipping' to go to the international delivery website.
スマートフォン向けページでは、左上にあるメニュー「≡」をタップし、「International Shipping」から、海外向け配送サイトへお進みいただけます。



We will continue to provide information on international delivery websites, so please read use of the newsletter.
今後も海外向け配送サービスに関する情報を発信していきますので、是非ご活用ください。

Guide

An A!-ID is required to use the A!SMART service.

Please enter your A!-ID and the e-mail address you use for A!SMART below.

An e-mail with the verification code will be sent to the e-mail address you entered.

*Please adjust your e-mail reception settings to allow e-mails to be received from of the following domain: [@asmart.jp].

Copyrights Kulture Inc.

All rights reserved.